a2hosting.com

http://a2hosting.com

Пользовались услугами? Тогда нажмите «+1», где согласны, или напишите отзыв. Проголосовали 53 человека за последние пять лет.

Преимущества

Сервера с администрированием и без считают 21%
 
Деньги возвращают в течении недели 19%
 
Стабильный. Скоргсть приличная! Есть Php 7.0. CPanel последней версии. 19%
 
Выделенный IP для виртуального хостинга 17%
 
Стабильная работа серверов 9%
 

Недостатки

обман с безлимитным дисковым пространством! считают 30%
 
обман с безлимитным трафиком 13%
 
очень медленный, постоянно виснет 13%
 
проблема с восстановлением из резервной копии 13%
 
Техподдержка неквалифицированная 13%
 
потеряли данные всех пользователей сервера 9%
 
Хотел купить тариф за 4.5 евро, на выходе посчитало 12 евро. Обычные жулики 9%
 
На VPS пишут SSD. Но реально он ограничен 10Mb/s 6%
 
 

Отзывы о хостинге a2hosting.comКод виджета для вставки на сайт:

Отзывы о a2hosting.com

Средний балл 3 из 5 по 4 отзывам

если истечёт время действия хостинга и вы не оплатите его (а как обычно, у них скидки 99.999999 процентов и покупаете хостинг за рубль, а продлеваете за два), то все ваши файлы и БД вы не сможете вернуть.
просто держу вас в курсе

Грохнули наш сайт вместе со всеми данными, всю CRM. Восстановить из резервной копии не удалось, им тоже.. Извинились за ошибки, на этом все и закончилось... у нас нет crm, у них все ок

Ужасный хостинг. Очень медленный, в течении 3 месяцев сайт падал на несколько недель. Бекапа нет. База данных пропала. Поддержка ничего конкретного не говорит кроме - "наши инженеры продолжают работать на серверах". Все проблемы здесь - https://a2status.com/

Ужасный сервис. На запросы не отвечают. Данные пропали и говорить не с кем.

Не советую никому!
Купила у них услугу на месяц,мне нужен был тестовый сайт, на котором я бы могла исправить ошибки, а мой основной сайт работал бы без перебоев. Через месяц мне прислали новый счёт, который я проигнорировала, так как не хотела больше пользоваться их услугами, сайт ровно через месяц перестал работать, однако, через время мне пришло уведомление с банка, что на моей карте бронировали деньги. Как оказалась, в правилах была скрыта галочка, которую надо было убрать, если не хочешь чтоб они снимали с тебя эти деньги сами. Потом была нудная и долгая переписка где, как оказалось, я сама должна была найти эти настройки, в которых мне нужно было найти эту триклятую галочку и снять её, а потом ещё и заполнить анкету, в которой вообще не было того, что мне хотелось бы написать этим хостерам, почему я не хочу оставаться на их хостинге. Обман с самого начала!

Длинный текст

Отвратительное отношение к клиентам.
Обман начинается с самого первого момента, когда Вы заходите на сайт хостинг компании.
Никаких безлимитных тарифов, все ограничено, но скрыто в правилах. Дисковое пространство ограниченно.
Этот хостинг совершенно не подходит для интернет магазинов, тк все тормозит, то работает, то падает.
Купил хостинг, и очень долго мучился с переносом сайта на другой сервер.

Моя переписка с администрацией для тех, кто не верит:
Jon E. - A2 Hosting Satisfaction Engineer || jedney@a2hosting.com
Hi Anton,

After reviewing the account I see you were able to drastically reduce disk usage.

Thank you for your attention to this matter and I consider this closed.

Jon Edney
Customer Service Ninja
Satisfaction Engineer
August 29, 2014 Jon E. - A2 Hosting Satisfaction Engineer || jedney@a2hosting.com
Hi Anton,

Per Section 8 of our Terms Of Service (which can be viewed in full at http://www.a2hosting.com/about/policies/... ) indicates that the terms "unlimited” and β€œunmetered” are defined by our experience with similarly situated customers. This means that your use of our resources may not exceed that of similarly situated customers. When I contacted you about excessive disk usage, it was because you are using over 20 times that of a similarly situated customer, which is something we cannot allow on a shared environment where disk space resources are shared.

As of this writing, your account's disk usage is 36 GB in size, which is well over 15 times that of a similarly situated customer. I've lifted the suspension to your HTTP access as a courtesy to you, but I will require your account to be reduced to a range of 20-25 GB as our shared platform is not an ideal location for large websites with continuous growth as sites often outgrow the shared environment, which yours has.

Please investigate this usage immediately and reduce usage or look into upgrade options. As this is a Terms of Service violation, taking no action will result in another suspension of service. Additionally, while I understand your frustration in the matter, threatening legal action will only prevent me from communicating with you and cause this situation to be worse; I am trying to help. For your reference, below is where most of your disk usage is located:

35.1 GB - /home/artplaya/public_html/lamaison.ru

Please take 24 hours to investigate this matter. If the account remains excessive after 24 hours, another suspension will have to be put into place for the violation.

Jon Edney
Customer Service Ninja
Satisfaction Engineer
August 26, 2014 Anton Vyrostkov || aranchato@gmail.com
According to your tariff when I bought hosting, it was written that the
amount of disk space is unlimited. This is misleading customers and I'll
sue you for fraud.
Activate my account.
http://www.a2hosting.com/web-hosting
So the information on this page, the lowest price is false! I ask you in a
period of 3 working days to send me an explanation on this issue or I'll
give you and a lawsuit.

2014-08-25 18:28 GMT+04:00 A2 Hosting Support :

> Hi Anton,
>
> I have yet to hear back from you and still show your disk usage
> excessively high. Due to this Terms of Service violation, I have placed an
> HTTP Suspension on your account.
>
> Please contact me when you are ready to reduce usage or upgrade into a
> Managed VPS and I will lift the suspension.
>
>
> Jon Edney
> Customer Service Ninja
> Satisfaction Engineer
>
> Ticket Details
> ------------------------------
> *Ticket ID: *QDT-279-26619
>
> Department: Customer Care
>
August 26, 2014 Anton Vyrostkov || aranchato@gmail.com
Hello!
Activate n ozhaluysta our site. It does not work.
I want to move it.
August 25, 2014 Jon E. - A2 Hosting Satisfaction Engineer || jedney@a2hosting.com
Hi Anton,

I have yet to hear back from you and still show your disk usage excessively high. Due to this Terms of Service violation, I have placed an HTTP Suspension on your account.

Please contact me when you are ready to reduce usage or upgrade into a Managed VPS and I will lift the suspension.

Jon Edney
Customer Service Ninja
Satisfaction Engineer
August 22, 2014 Anton Vyrostkov || aranchato@gmail.com
Hi Anton,

I have created this ticket on your behalf to inform you that your web hosting account is in violation of A2 Hosting Terms of Service for having excessive disk usage and we need your immediate interaction to lower the usage of your account.

Your account is currently using over 20 times that of similarly situated customers on the server. Disk usage will need to be decreased to under 20 GB, which will bring you within acceptable usage for a shared hosting platform. For your reference, below is a knowledgebase article on using the Disk Space Usage tool in cPanel to identify where your usage is.

http://www.a2hosting.com/kb/cpanel/cpane...

I will follow up on this ticket in 48 hours if I have not heard back from you sooner than that. Due to the excessive nature of the usage, failure to move into a Managed VPS Hosting platform or decreasing usage as mentioned above can lead to account suspension.

Our Managed VPS Hosting can accommodate your current disk usage without affecting the integrity of the shared platform. If decreasing usage is not an option, moving into a Managed VPS may be an ideal solution.

http://www.a2hosting.com/managed-vps-hos...

Thank you for working with me to ensure the stability and integrity of our shared platforms for all customers.

Jon Edney
Customer Service Ninja
Satisfaction Engineer

Добавить отзыв или комментарий

Когда указан сайт, к отзыву больше доверия
Если вы укажете номера тикетов или имя пользователя, отзыв будет выглядеть убедительнее, а провайдеру будет проще разобраться с вашей проблемой

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 7 9 + 8 плюс 3 8